fredag 11. mars 2022

Fru Halds hage MARS

Da kommer mars-kapittelet av Fru Halds hage, hageboken min som kom ut i 2016. Været i mars kan jo være så forskjellig, fra vinter til nesten sommer, og foreløpig i mars 2022 har vi hatt ganske fint og solrikt vær, men mye vind og kaldt. Trykk på bildene så blir det enklere å lese.  










Forrige helg var jeg og kjøpte en brukt varmkompostbinge på gjenbruksstasjonen, er spent på om jeg klarer å få det til. Kjøpte også litt kompostjord, har et par bed som kan ha godt av det. 
Ha en fin helg!

10 kommentarer:

  1. Det er morsomt å lese boken din. Er imponert over den julerosen du viser. Den har jeg prøvd her, men den overlevde ikke.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du syns det, ja, den julerosen er fin, jeg flyttet den i fjor så i år vet jeg ikke om den kommer med blomster, men ser at bladverket er der i hvert fall. :)

      Slett
  2. Du har hatt mye arbeid med å lage egen bok, og det er masse fin info ser jeg. Virkelig imponerende.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja, det var en del jobb, men veldig gøy også. :)

      Slett
  3. I år har jag en kombination av vinter och sommar här. Det är vinter på nätterna men på eftermiddagarna känns det som 'sommar' när jag sitter i solstolen. Eller nej, sommaren är ju en bit bort men solen är ljuvlig nu.

    Fina tips från din bok och bilden med solstolen ser så skön ut.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er rart når jeg leser gjennom boken nå, det virker så lenge siden, og seks år er jo litt, en lærer mye på seks år. :)

      Slett
  4. Hej Ingeborg!
    Så trevligt att ha en egen bok, kan förstå att det hänt en del på sex år sedan du gav ut den. Lycka till med varmkomposten. Jag gav bort vår till sonen, som har lyckats bättre än vad jag gjorde.
    Ha en skön söndag /Marika

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er veldig spent på om jeg klarer å få varmkomposten til å virke, hvis det blir for mye arbeid kommer det til å glippe :D

      Slett
  5. Morsomt at læse at læse om jeres beskæring. Sådan havde vi det også engang. Nu har manden overgivet sig og lader mig om at beskære i forvisning om, at det ender godt ;-)
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlett