mandag 26. juni 2017

Fuglebad

Tenk at den gamle taklampen jeg kjøpte for å ha til fuglebad passet i det gamle stativet til den meksikanske ovnen som gikk i stykker i vinter. Riktignok lekker den litt, men det skal jeg få fikset etter hvert. Fuglene trenger et sted å bade. Ja, kanskje ikke akkurat nå når det er vann over alt, men i en litt tørrere sommer, og den kan jo fortsatt komme.


Akkurat nå står fuglebadet i det neste rommet, videre innover fra utsiktsrommet som jeg fortalte om sist fredag, vi får kalle det entreen, skal fortelle mer om det neste gang. Ha en fortsatt fin dag. 

15 kommentarer:

  1. Så flott dette bel!
    Slikt liker jeg, mix av diverse deler som tilsammen blir noe helt nytt:)
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  2. Hei Ingeborg

    Det ser da super ud!
    Godt at se ting genbrugt på denne fine måde!

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlett
  3. Flott gjenbruk!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Er det mulig? Ser jo ut som en flott antikvitet...
    Ha det godt!

    SvarSlett
  5. Virkelig kreativt. Det ser overhodet ikke ut som ei lampe.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Den er virkelig kjempefin. Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  7. Hei Ingeborg. Den ble kjempefin. Flott med gjenbruk. Ha det godt.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Det er virkelig et staselig fuglebad fuglene dine har fått!
    Hilsen Turid

    SvarSlett
  9. Smart måte å bruke lampeskjermen på :-)) Til inspirasjon!

    SvarSlett
  10. Det var et fint fuglebad. Vi får håper det blir fint vær og litt varmere.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Fantastisk! :) Elsker den stilen! Herlig gjenbruk!

    SvarSlett
  12. Så flott det ble. Gjenbruk liker vi :) Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  13. Det blev riktigt fint, där trivs nog fåglarna, ett riktigt lyxspa.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlett
  14. Så kjekt at fuglebadet falt i smak. Jeg er veldig fornøyd bare jeg nå klarer å få det tett.

    SvarSlett