søndag 31. juli 2022

Fru Halds hage kapittel august

Her kommer allerede august-kapittelet fra Fru Halds hage, jeg pleier jo å være litt sent ute, men nå altså litt tidlig. Regnvær til fjells er årsaken. Ha en fin og uforpliktende lesing. 

Klikk på bildet/boksiden så blir tekst og bilde større. 














Jeg ser jo, når jeg blar i boken, hvordan hagen har forandret seg i de årene som har gått, og jeg lurer litt på hvordan jeg ville løst boken i dag, den hadde nok ikke blitt lik. Ha en fin ny uke!

6 kommentarer:

  1. Tak for læsestof!
    Det er spændende at følge en haves udvikling. Har du overvejet at lave en ny udgave af bogen?
    Du må også have en god ny uge.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg har egentlig ikke det, før nå, men det blir sikkert ingenting. :)

      Slett
  2. Hej Ingeborg!
    Vackra bilder på regndroppar och vallmoknoppar. Ja jag antar att du ser skillnaderna i hur trädgården såg ut i boken jämfört med nu.
    Ha det gott /Hälsningar Marika

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo mer en holder på i hagen desto mer interessert blir en, og da skjer utviklingen :)

      Slett
  3. Flotte stemningsbilder i boken din.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett